Mjukstart eller...RIVSTART!?

Ja, svaret på den frågan är väldigt lätt. Det blir en rivstart då skolan drar igång igen nästa vecka. Mycket är inbokat i agendan och jag gör så mycket jag bara hinner innan så att det inte blir jättestressigt nästa vecka. Har varit en runda på jobbet idag och det kändes riktigt bra. Ordning på papper, pärmar och uppkopierade uppgifter till eleverna. Ska bli skönt att komma in i fasta rutiner igen.

     

Det här mönstret såg jag idag så jag tittade upp mot andra våningen där vår lilla toalett befinner sig. På det lilla fönstret fanns detta mönstret. Helt sanslöst vackert, så jag var tvungen att ta en liten bild. Otroligt vad naturen kan åstadkomma.

I denna kalla vintertid börjar jag bli lagom vimsig och yr, tror nämligen att en förkylning är på gång. Ska krypa ner i soffan hos katterna och titta på första avsnittet av lets dance. Hoppas även på en bra film efteråt. Hxxxxx är långt iväg och spelar innebandy. Hoppas det går bra att köra hem genom de småländska skogarna.

Förändrade layouten igen och lyckades lägga in en musikspelare faktiskt. När man väl lärt sig hur man förändrar utseendet på bloggen så vill man ju pilla med det lite mer än vad man behöver kanske. Jag gör det för att det är kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0