HV 71 vann i alla fall...

men som jag sa, det blev en nagelbitare. Brynäs var väldigt nära. Det stod 3-0 i två perioder och Brynäs lyckades hämta upp till 3-3 i sista perioden. Helt sanslöst, tur att det blev förlängning så att HV71 kunde fixa en vinst. Puh!
Värre gick det med hästarna. Konstigt, det blev 5 rätt och det gav faktiskt 48:-. Inte så illa med tanke på förra vinsten då vi hade 7 rätt som inte alls gav så mycket.

Kollade på Australia idag med Nicole Kidman och Hugh Jackman. En helt otrolig filmupplevelse säger jag bara. Det var längesedan jag sögs med i en så bra film och verkligen levde mig in i handlingen. Helt makalöst bra! Kommer säkerligen att se den flera gånger... Se den om du är intresserad av Australien, aboriginernas kamp, bra skådespelare, vacker miljö och en slående story. Den lille killen som heter Nullah har nog gjort sin livs filminsats. Jag är lika imponerad av Nicole och Hugh. Ångrar bara att jag inte såg den på bio. Vi har dock en annan film i sikte, nämligen Sherlock Holmes.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0