Förkyld!

Så var det dags även för mig att bli förkyld. Tydligen så är min förkylning mycket värre än andras. Jag reflekterade över detta då min arbetskamrat också var förkyld men kunde ändå ut och jogga häromkvällen. Nu joggar jag ju inte i vanliga fall, men om jag så bara ska klä på mig för att gå till jobbet så är det en ansträngning. Jag tror faktiskt att det är lite mer än bara lite snorig näsa jag har. Det går ända ner i lungorna och jag får öka på doseringen av astmamedicinen drastiskt men det piper ändå i luftrören och jag är helt stopp i näsan. Lätt att andas! Men, det går ju över och jag har faktiskt inte varit sjuk på länge, så det var väl dags helt enkelt. Är lite sugen på att krypa ner i soffan med några avsnitt av Sex & the City.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0