Ännu mer sjuk...

har haft jätteont mitt i magen. Precis den känslan man har efter en kraftig maginfluensa eller vinterkräksjuka. Mådde aldrig illa direkt utan det gjorde ont. Har inte haft någon matlust heller och tur är väl det för nu har jag faktiskt gått ner 3,5 kilo sedan 2 januari. Känner mig fortfarande inte bra så det passar bra att det är Robinsonfinal på TV så att det finns något spännande att slappa framför. Vem som vinner? Jag hoppas på Mats då jag tycker att han ÄR robinson. Finns säkert många andra som är det oxå, men jag röstar på honom.

Ska brygga lite te, Rooibos, och krypa ner med en filt i soffan. Sen vet jag ju vilka som kommer att hamna hos mig....mjau!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0