Vårblommor

                               





Kunde inte motstå påsen med krokuslökar i affären idag. Det blev till och med två påsar då jag vill fylla rabatten med många blommor med olika färger. Det blir nog lite tulpaner och allium oxå som ska få plats i rabatten. Men idag blev det som sagt plantering av krokus. De är så söta när de tittar fram då snötäcket (om det finns något) håller på att smälta bort. Jag är ju ingen van trädgårdspysslare så vi hoppas verkligen att det blir blommor överhuvudtaget. : ) Tydligen så har det bott en väldigt trädgårdsintresserad människa i vårt nyköpta hus, så det känns som att man har lite press på sig att sköta allt så att det duger. Nejdå, sån press känner jag såklart inte. Man gör som man vill och tycker och struntar helt enkelt i andras åsikter. I alla fall när det gäller vår egen trädgård. Det finns många planer som jag skulle vilja sätta igång med, men den där tiden räcker ju inte riktigt till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0