Mitt krypin på nätet...





Bloggen handlar om allt som händer i min vardag så som bus från mina kära pumpkins, katterna Maximus & Meduza, som sätter guldkant på tillvaron varje dag. Längtar tills snön kommer så att det blir lite roliga filmklipp när de leker med snöflingorna. Här kommer säkerligen diskuteras, tyckas, recenseras samt kommer det framföras en del funderingar kring arbete, nöjen, sjukdomar, bak, mat, stress och mycket annat smått och gott.

Mitt första inlägg. Tja, det var ju inte så svårt. Nu blir det en myskväll i soffan med min kära sambo och våra busiga katter, som nu är trötta förstås, de har ju hjälp matte plantera lite nya blommor både inne och ute. Bara de kunde sluta tugga på bladen...

Känner att potatisgratängen börjas sprida sin doft så det är kanske dags att göra lite sallad, steka pepparbiffen och hälla upp ett glas rött vin. Mmm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0