Pynta!

Det var längesen jag hade tid att göra inlägg här. Har haft fullt upp denna veckan med möte i fotbollsföreningens ungdomssektion, möte på jobbet samt att förbereda inför ett "mini Öppet Hus" på vår skola. Det gick ju bra allt det där, men sedan så var det ju även tjejfest på lördagen, alltså igår. Vi var hemma hos mig i Svängsta och killgänget samlades inne i Karlshamn. Vi hade mycket god mat. Varmrökt lax, potatis och jättegod romsås. Lite baguetter och sallad. Rosévin, rött vin, cider, öl osv. Dessert, jättegod chokladtårta med grädde och hallonsås till. Mmmm... Är lite seg idag men det är ju inte konstigt efter denna intensiva vecka.

Har börjat julpynta lite grann här hemma. I alla fall med adventsstjärnor och blommor. Väntar dock lite grann med tomtarna och annat julpyssel. Den här gulliga tomten fick jag när jag fyllde år. Visst är den fin?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0