Present till mig själv

                              

Fyller år imorgon och jag brukar alltid bry mig om mig själv inför denna dag. Jag vet, EGO, men jag bryr mig faktiskt mindre om det och ser till att göra sådant som jag mår bra av. Jag mår himla bra av att lyssna på och titta på Amanda Jenssen. Någon som såg henne uppträdande i Fotbollsgalan. Helt amazing! Man får ny energi av hennes nya platta som jag inte kan sluta lyssna på. HAPPYLAND!

Apropå energi. Rosenrot ska vara bra att äta lite av nu i höstmörkret. I en vecka har jag tagit en tablett om dagen av de extra starka, Arctiv Root, och känner av att det inte alls är jobbigt att stiga upp på morgonen. Jippi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0