Dödstrött men måste skriva av mig...

                                  

En gyllene bild från vår trädgård. Är så trött så jag kommer inte ens ihåg vad trädet heter även om det säkert är ett jättenkelt namn. Den pryder just nu vår trädgård och lyser upp snyggt i höstmörkret. Älskar den färgen!

En sån fruktansvärd dag. Man blir insyltad i ärenden som man egentligen inte har en suck med att göra, men ändå hamnar man i en mailväxling om en helt obetydlig grej som växer och växer och den blir så stor och tar upp så mycket tid i onödan när du redan är stressad, så du är i princip färdig att explodera.... Det går såklart ut över så mycket annat. Jag blir ofokuserad, trött, irriterad, arg och det känns bara som att luften har gått ur mig för just nu trillar jag nog ner i sängen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0