Nu är jag trött

men jag upptäckte att jag fått kommentarer för första gången, hur kul som helst! För att svara på frågan om favoritjulgodiset måste jag svara ischoklad med krossade polkagrisar i. Prova, det blir hur gott som helst och det är jättelätt. Annars går ju alltid Leila Lindholms "Cornflake Crisps" hem oxå. Ska leta upp receptet och länka till det!

Favoritlåt just nu: Alicia Keys Try sleeping with a broken heart. Jag spelar den om och om igen.

Inatt får jag sova bredvid min älskling igen + två snarkande katter. Hmmm.

Måste säga att jag är överraskad över förändringen i hyn av Efamol. Finnarna håller inte bara på att gå tillbaka, utan det är en ny lyster i huden. Tar ett nytt foto på söndag och lägger ut så man kan jämföra.

Natti, natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0