Längesedan

var det som jag uppdaterade bloggen. Beror delvis på att jag jobbat så intensivt denna vecka och mestadels framför datorn så jag har inte ens velat känna på ett tangentbord de timmar jag varit ledig. Ursäkta. Börjar förstå att folk kan få kramp i fingrar och händer av att sitta framför datorn för länge. Har redigerat bilder och försökt få till några snygga utskick. Men nu är det klart och nu ska jag plocka fram tomtar, baka ännu mer och försöka göra det mysigt här hemma. Inte så svårt då jag tycker att det finaste pyntet ligger därute. Snö, överallt....

Länkar till några goda cornflake crisps a la Leila Lindholm, som man inte kan få för många av. Eller?

Cornflake Crisps på recept.nu


Lägger in en bild på helgens lussekattsbak. De blev fina i färgen och eleverna som smakat har godkänt smaken.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0