Julstress...

var det innan gästerna kom igår. Jag ställde ju ingen klocka så att jag skulle komma upp i tid för att hinna förbereda allt. Vaknade helt enkelt när jag var utsövd. Gick upp halv 12!!! Gästerna skulle komma vid halv 3. Så det var bara till att sätta fart med dukning och alla förberedelser. Vi hann med men det var under stor stress och press. Vilken tur att vi fick en Shakti spikmatta som julklapp. Har provat 5 minuter alldeles precis och är helt varm på ryggen. Vi fick även en nackkudde med "spikar" på. Jag ska verkligen ge detta en chans för att se om spänningar i kroppen löser upp sig. Har ju problem med ländryggen. Vi får se...

En mycket trevlig julafton var det med mycket mat, julklappar och godis.



Tomte från Birthes hantverk i Bromölla.
Hur fin som helst och sprider julstämning
redan när man kommer in i vår hall.



Julängel som jag tror jag har fått av min
mormor när jag var liten. Tycker om
den jättemycket.




Polkachoklad bjöds det på igår. Man smälter mörk blockchoklad och
Marabou mjölkchoklad och häller i krossad polkagris. Vi har ingen
mortel men tog faktiskt hammaren till hjälp och det gick hur bra
som helst.




Mums...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0